boyish

"I en nedlagd hamnstad full av misstro och ohållbarhet mötte jag min kärlek"

ingen säger det som håkan.


är hemma idag från jobbet för en vilodag. vaknade upp med muskelvärk i nacken, huvudvärk samt en svag feberkänning. jag hoppas min vilodag idag ska göra att jag orkar med resten av veckans jobb.

och idag fick jag världens roligaste nyhet - Jessica och Jonas har fått en liten bebispojke. han kom 7 veckor förtidigt men var en stadig grabb som andas själv och verkar må bra. stackars jessiva fick avsluta graviditeten med akut kejsarsnitt tack vare en havandeskapsförgiftning. dramatik, men hon lät andå glad när jag pratade med henne. skönt att allt gick bra! nu väntar jag med spänning på bilder av "världens sötaste bebis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0