så himla vuxen

på fredag ska jag löneförhandla. igen. suck.
 så för att vara lite vuxen ska jag ringa mitt fackförbund imorgon och be dem om löneförhandlingsråd, och förhoppningsvis kan de ge en stackare en hint om vad man kan begära. svårt sånt här. och jävligt vuxet.

sen så fick jag mitt sommarschema (alldeles för sent om du frågar mig och mina arbetskamrater). och på sista sidan över vecka 32 fanns mitt namn inte med. det betyder att jag ska uppleva mitt livs första betalda semestervecka. ever! yes it´s a true story. jag ska få betalt för att slappa på way out west. wihooo! vill tacka mina arbetande anfäder som strejkat och bråkat sig till dessa mänskliga rättigheter. och banne mig, jag ska typ rama in denna vecka och sätta upp den på väggen. semester. fyfan va gött! sommaren kommer gå som på ett litet kick.

en vecka bara tänker några illasinnade och bortskämda semesterlatare. japp en vecka. och ytterligare semesterdagar kvar som kan sparas till annat roligt. ville bara dela denna fantastiska vuxna händelse med internet. piz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0