substitut

när den man älskar befinner sig i paris måste man sysselsätta sig med substitutsökande när man inte jobbar. hittills läser jag bloggar med människor som hänger på stränder med sina pojkvänner (avundsjuk och ont i hjärtat av längtan), bloggar med små hundar som bor i koftor samt bloggar med norrlandsvyer och 60-tals kök

läser tre olika böcker samtidigt som gör mig ganska förvirrad... bokmixen består av en biografi om marie antoinette (nu har det riktigt gått åt helvete för den lilla drottningen), en till biografi om Barbro Alving a.k.a. BANG (den lilla förvirrade journalist dam verkar vela ganska mycket och jobbar typ ihjäl sig) och den sista boken är en roman med filosofiska och existentiella och dimensionella inslag. kanske har jag någon lättare form av adhd som läser tre böcker samtidigt men omväxling förnöjer. funderar dessutom på att läsa lite arbetsrelateradeböcker...

... sen så hittade jag den här tumblrn via en blogg. det bästa substitutet för en pojkvän borde ju vara andra mansobjekt och jag nöjer mig med endimensionella sådana. tills den riktiga kärleken behagar att återvända till min famn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0