konsten att tillåta sig att vara lycklig

jag borde vara jätteglad just nu. men det lyckas inte. jag känner mig inte alls glad fastän jag:

* ska åka till venedig om 6 dagar

* har fått förlängt på mitt jobb över sommaren

* nyss betalade alla räkningar och ändå har mycket pengar kvar på kontot

* våren är här

för att tala klarspråk undrar jag bara vad fan är det för fel på mig?
jag vet inte vad det är men jag är sjukt omotiverad och trött på allt. livskris kanske. men det låter så dramatiskt. jag kanske bara är svensk. svenskar är ju inte så glada av sig enligt en på mitt jobb ;)
fast mest är det nog att allt i mitt liv handlar om jobb just nu. och jag vill leka mer. att vara vuxen är tråkigt. i alla fall om man bara jobbar typ hela tiden. så det var lite gnäll. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0