pojkbaciller

jag har blivit smittad av J. han gav mig förkylning och feber.
och nu har jag skaffat mig hosta helt på egen hand. bravo.

men jag ska inte klaga för febern har släppt så inatt sov jag otroligt gott och vaknade som en ny människa. kanske har jag känt mig extra sliten eftersom jag jobbat trots sjukdom. ipren är en räddare när jag känner att jag inte har tid/råd att vara hemma och ligga sjuk. så i helgen får jag vila, äntligen!

är lite osocial just nu mot min fikavän men det är bara för att hon sitter och facebookar med sin iphone... vi äter hemmagjorda räkmackor så livet är inte så illa i alla fall :)

imorgon får jag äntligen träffa J igen, och kanske smitta honom tillbaka, känns som att förkylningen kommer att bollas fram och tillbaka mellan oss... puss min finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0