right now

Jag längtar efter: ett riktigt varmt bad i ett badkar med lejontassar, sticka ner tårna i varm sand, varm choklad med vispgrädde. men mest längtar jag nog efter min syster.

Jag ledsen över: att hösten är kall för jag är en frusen person. men jag vänjer mig nog snart.

Jag äter helst: bröd. nybakat bröd. rostat bröd. knäckebröd.

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning: att fylla 25. för det känns så gammalt.



Det finaste jag vet är: att vakna upp bredvid J. och inte behöva stressa iväg någonstans.

Jag läser: pocketböcker. ska börja på en ny bok, blondie.

Jag är galet stressad över: jobbet ibland. och att känna att jag inte har tid.

Jag lyssnar helst på: nina simone, the national och beach house.


Jag drömmer om: en new york-resa i vår.

Jag blir nostalgisk av: fotografier. loppisar. och böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0