oh jeeeez

herregud hur blev det så här? mer än halva september mellan detta och förra inlägget.
jo jag ska berätta.

jag har en ny kärlek, min iphone så det här med dator känns inte lika intressant och när jag väl hamnar framför datorn hittar jag inte till bloggen. jag hittar en massa annat. iphonen har jag lärt mig och lär mig nytt om varje dag, den är bäst. och ja jag fattar inte hur folk kan leva utan en, och vad i hela friden gjorde jag när jag inte hade en?

min andra följeslagare och stora kärlek sover bredvid mig nästan varje natt och jag älskart! sambolivet är otroligt fint. vi tapetserar, gör sänggavlar och handlar ljusstakar. det blir ett hem. ett fint sådant också :)

och snart blir det amsterdam, ska kirrra en resväska, växla pengar och läsa guideböckerna igen. fan vad jag längtar bort. känns som att jag jobbar alldeles för mycket så amsterdam känns välförtjänt.

det var en update.  nu ska jag wordfeuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0