wantings


saker som jag har ett begär efter fastän det känns smått fult att ha begär efter saker... i-landsproblem.
fast det jag har mest begär efter är det skrivna ordet - så man kan säga att jag önskar mig det skrivna ordet i 25-års present. det dör aldrig.

bok om patti smith, denna gudinna.

kakform i mustaschform. im lovin it! från urban outfitters - kan flytta in där. nästan i alla fall.


av omslaget att döma kan detta vara boken som fattas i mitt liv. jobbar på att nära min skräck/fascination för hajar. från urban outfittersm, where else?



marilyn monroes innersta - låter läsvärt enligt mig.


hennes texter är något utav det vackraste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0